hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Jobb !!

Publicerad 2012-12-14 10:36:22 i Allmänt,

Igår hade jag så fullt upp så hade inte en sekund över till att skriva ! Började med öppna förskolan på morgonen. Alla barnen hade lucia-kläder på sig förutom Ebbe, haha ! Jag har tänkt köpa en outfit, men jag hittar ingen jag gillar ;) Så han får se ut som vanligt i jul :)
 
Efter öf så åkte vi hem till Nayana och barnen och där blev jag bjuden på en jättegod paj med kantareller i. Jag har aldrig ätit kantareller förut för jag trodde att jag tyckte att det va äckligt, men det va det inte ! Iallafall inte dom här ;) Barnen lekte (läs pillade å petade) med varandra å vi fick en härlig pratstund :)
 
Sen gjorde jag något som jag inte trodde att jag skulle göra riktigt än, körde Ebbe till mamma och åkte å jobbade !! Hur konstigt som helst ;) Kände mig liksom halv utan barn med mig ! Men det va riktigt roligt att komma till jobbet lite å greja å träffa kunderna :) Har ju 20% nu innan jul så man kan fynda lite (JC Kungälv ;) ) ! Ska tillbaka å jobba lite på söndag och på fredag nästa vecka, så då tycker jag att du kan kika in ! :)
 
Efter jobbet va det med lite racerfart jag körde hem till mamma å dom för å hämta min lilla älskling :) Som man kan sakna någon på bara några timmar !
 
Dags å kolla på nya avsnittet av "Greys" nu, tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela