hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Torka...

Publicerad 2012-12-22 21:38:22 i Allmänt,

Ja, nu har det varit lite bloggtorka här, jag ber så hemskt mycket om ursäkt men har helt enkelt inte hunnit ;)
 
Har sen jag skrev sist varit på sista babysimmet, så nu väntar några veckors uppehåll innan vi börjar fortsättningskurs :) Ska bli mysigt å det är roligt att fortsätta träffa dom som vi varit med nu i 16 veckor :) Sen var vi på julfika hos Jennifer å Hailey, härligt med gott hembakat å tjejsnack :) Har även jobbat och hunnit köpa alla julklappar, så nu är vi redo för juldagarna !
 
Ebbe fick vara med idag och slå in paket, det tyckte han var trevligt, han älskar ju att vara med på allt man gör ! :)
 
Har blivit lite förkyld också och idag har jag känt mig riktigt hängig, skit såhär nära jul ! Men man får ju vara glad för att det inte är vinterkräkan (peppar peppar) som har kommit till oss ! Många som varit sjuka denna veckan som varit, men hellre det än sjuk på självaste dopparedan !
 
Andreas är ledig två veckor till och jag ser verkligen framemot dessa veckor :) Hoppas vi kan hitta på massa mys å träffa många av våra vänner !
 
Hoppas jag hinner skriva till er imorgon, annars får ni ha den underbar jul ! Puss å kläm ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela