hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Besiktning !

Publicerad 2012-11-21 17:40:11 i

Idag har jag och Ebbe varit och besiktigat bilen, å den gick igenom utan anmärkningar :) så skönt med en bil som inte krånglar !

Efter det åkte vi till mitt gamla jobb där vi lunchade med chiefen, så himla gott ! När jag jobbade åt jag nästan alltid på cafét "Tant Rut", har nog ätit varenda rätt dom har där inne, men favoriten är pasta pesto så det fick det bli :) Ebbe satt snällt å tittade på å lekte med sina grejjer, duktig kille. Alltid så mysigt att vara lite i Kungälv, saknar ju tjejerna ibland å skönt å hänga med lite i svängarna :)

När vi skulle åka hem tog vi svängen förbi "Bräckboden" å köpte lite goda kakor, mums ! Snart dags å sluta äta massa gott, men det är svårt !

Ibland blir man ju för j*vla trött på folk ! Stod en dam framför mig inne på Bräckboden å prutade, men hallåååå?! Kakorna är redan billigare där inne!!! Hon tyckte att hon hade handlat så mycket så hon kunde få lite rabatt, haha... Det finns folk till allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela