hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Dags att sova

Publicerad 2012-11-26 22:49:44 i

Ligger här mellan mina snarkande grabbar och ska försöka somna även jag ! Men det är rätt svårt när man inte kan sätta på tvn ! Har somnat till film nästan varje natt sen jag köpte min första tv när jag kanske va tio, så det här är inte det lättaste jag vet :) men kan inte sätta på tvn nu för Ebbe har äntligen somnat å man vill inte riskera att han vaknar igen :)

Idag har varit en bra dag med sim å lek :) har även anmält oss till fortsättningskurs på simmet, men det fanns jättefå platser så jag får hålla tummarna att vi fick en plats :) Ebbe älskar ju det och jag tycker det är roligt att ha något att göra varje måndag :)

Dags att stänga ögonen nu å krama kudden, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela