hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Mammadag

Publicerad 2012-11-20 18:35:42 i Allmänt,

Har haft en härlig dag med mammorna och barnen :) Anna bjöd på supergod mat och fika, så duktig som klarade av det med en 8-veckorsbebis, hade jag nog aldrig gjort ;) Bakar ju inte ens när jag är ensam, haha. Ebbe verkade ha roligt med sina nya kompisar, somnade dock i mitt knä när vi satt i soffan och sen sov han i nästan två timmar :) Men hade jättetrevligt så jag hoppas verkligen vi träffas snart igen !
 
Själv däckade jag i soffan efter maten och fick en liten powernap, det va behövligt tror jag :) Nu orkar man med några timmars lek igen.
 
Bjuder på en skön bild från igår morse, den där ungen alltså! <3
 

Kommentarer

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Publicerad 2012-11-21 22:00:04

Det var så himla trevligt!! Måste vi verkligen göra om igen!!! :D

Han är ju bara för söt lilla Ebbe!! kram

Svar: Ja, verkligen ! :) Det tycker jag absolut, vi kan ju ha tisdagar som "playday" :)Tack så mycket hälsar Ebbe, å Naemi är ju så ljuvlig :)
hjarterdaam.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela