hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Rensa å släng

Publicerad 2012-11-27 11:26:45 i Allmänt,

Jag älskar att rensa bland mina/våra saker ! Men jag hatar när man har grejjer som man inte vill ha längre och man vet inte hur man ska bli av med dom ;) Har försökt med säljsidor på facebook, men ingen nappar. Så nu är väl nästa steg att åka och slänga det, å det känns ju jättetråkigt för det är bra och hela saker !

Har även ett soffbord som står i vägen som jag vill bli av med, sugen ? :)

Vårat hus saknar ett förråd så därför står det saker och ting överallt och jag vill ha det rent och städat :) Dessutom är Ebbe i den åldern då han ska pilla och peta på allt så det gäller att hålla koll. När han springer i gåstolen kan han nästan nå allt :)
 
Såhär fint ser det ut i vårat allrum just för tillfället, ingen som behöver en balklänning ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela