hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Shopping

Publicerad 2013-04-25 21:26:01 i

Idag va jag, mamma å Ebbe på överby för att shoppa lite :) fick köpt lite nytt till Ebbe, presenter till Ebbes nya vänner och ansiktskräm till mig ! Sen jag fick Ebbe har jag blivit en riktig kupong-h*ra, så fort det dimper ner ett erbjudande i brevlådan eller telefonen så ska det utnyttjas ;)

Snart är det dags att lämna Ebbe hemma under shoppingturerna. Han är jättesnäll och gnäller nästan aldrig, men jag kan inte koncentrera mig. Glömmer alltid nåt och jag är så velig när jag ska handla så jag ska upp och ner och ut och in i alla butiker ;) bättre att han är hemma å leker !

Nä, nu är pausen på "Revenge" över så måste sluta skriva, tjing tjong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela