hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Ååhh !!!

Publicerad 2013-12-07 23:59:10 i Allmänt,

"Jag vaknade en morgon, från en dröm jag hade. Jag drömde att jag kunde sjunga, men det kan jag inte." Så fort Håkan började sjunga dessa ord så började la jag lipa ! Vet inte om det är gravidhormonerna, eller bara att han är så jävla fantastisk :) hela första låten på konserten kunde jag inte hålla gråten tillbaka. Förstod lite hur tjejerna som alltid står längst fram känner ;) den låten har fått en väldigt varm plats i mitt hjärta det senaste :)

För övrigt kan det ha varit den bästa konserten jag sett ! Trots att vi hade sittplatser så va det en enorm känsla hela kvällen igenom :) längtar till nästa gång !! 

Nu ska jag försöka sova så morgondagen kommer fort å mina grabbar kommer hem, tjing å godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela