hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Äntligen Håkan !

Publicerad 2013-12-07 15:21:21 i Allmänt,

Ja, idag ska denna gravida kvinna gå på konsert ! Är väldigt glad att jag köpte sittplats för min kropp känns helt knäpp idag :/ det ska i vilket fall bli hur kul som helst att gå med mamma å Moa på Håkan ikväll ! :) andra gången vi ser han i år och man kan ju inte tröttna. Har sett en möjlig spellista som jag verkligen hoppas han kör ikväll, då kommer det bli magiskt :) 

Andreas kom förut å sa att han å Ebbe inte ska sova hemma inatt, kändes sådär måste jag säga ! Tycker faktiskt att det känns riktigt jobbigt å tror väl att hormonerna börjar ta tag i mig rejält. Det är la ingen fara att sova själv en endaste natt ? Töntiga jag ! Hoppas jag är så trött när jag kommer hem så jag somnar direkt :)

Hoppas ni har en härlig lördag alla där ute :) pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela