hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Åtta år !!

Publicerad 2013-12-10 19:31:26 i Allmänt,

Denna dagen för 8 år sen va en stor dag i mitt liv :) jag va på en hemlig dejt med min (vad jag inte visste då) stora kärlek ! Vi va unga då, eller iallafall jag :) 16 år och inte trodde jag att det skulle hålla så länge ! När man är 16 år och precis börjat gymnasiet så är man nog egentligen lite vilsen. Men denna man tog mig med storm ! Världens charm å huur snygg som helst !! Jag hade bara sett honom på bild trots att han är kusin med min granne som jag umgicks med nästan dagligen, det va väl åldersskillnaden som gjorde att våra vägar aldrig hade korsats. Men nu gjorde den det ! Å med lite flyt å antagligen en jäkla attraktion till varandra så blev det vi :) 

Jag älskar dig Andreas så otroligt mycket. Vi har gått igenom många saker under dessa åtta år och mer kommer det bli ! Jag älskar dig mer å mer för varje dag å du är världens bästa pappa till Ebbe, det viktigaste av allt ! Massa kärlek !

Bilden är från nyår 2009/2010, unga å fräscha ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela