hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Jul

Publicerad 2013-12-29 12:14:30 i Allmänt,

Nu har jag varit kass på att skriva igen ! Får skylla på gravidminne å full rulle ;)

Vi hade en lugn och skön jul :) va hemma hos mamma å pappa å spelade bingo lotto enligt tradition å sen sov vi där. Å på julafton va vi en sväng hos Andreas farmor å sen åkte vi hem till mamma å pappa igen :) så skönt att fira jul hemma ! Ingen stress och ingenting går till överdrift :) helt i min stil !

Annars har vi inte gjort mycket. Jag har varit iväg å kollat mellandagscupen och i helgen har vi varit på kalas :) 

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag kan slappna av ! Har sån ångest för att bebis ska komma på fel år så kan knappt tänka på annat ;) men snart är vi inne på rätt år ! Börjar bli rätt jobbigt att va gravid nu så känns skönt att det bara är max 19 dagar kvar !!! Snart dags att börja plocka fram lite kläder och annat till bebis :) gör väl antagligen det veckan den kommer om jag känner mig själv rätt :)

Nu är det dags å kolla störtlopp ! Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela