hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Nyårsafton

Publicerad 2013-12-31 19:35:50 i Allmänt,

Efter ett missförstånd firar vi nyårsafton hemma själva i år :) trodde vi hade bestämt med några vänner men det hade vi inte, hehe ! Å ingen av oss har orkat ta tag i det så nu sitter jag vi här i soffan i myskläder å jag är osminkad ;) Ebbe spelar på plattan å jag å Andreas sitter med våra telefoner, ultrasociala familjen !

Men helt ärligt så hade jag nog inte orkat annat idag. Har sovit kasst å har huvudvärk å förvärkar å annat bös så kroppen vill verkligen vila ! Å en bebis i magen som sparkar mig på revbenen, yeyy !

Nästa år får vi ta tag i det å bjuda hem några roliga vänner :) 

Hoppas ni alla snygga där ute har en kanonkväll å gott nytt år !! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela