hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Såå seg !

Publicerad 2013-12-06 12:33:04 i Allmänt,

Förlåt för att jag aldrig skriver nåt. Trots att jag aldrig gör nåt på dagarna så hinner jag inte med ;) eller rättare sagt så glömmer jag ! Kul att ni ändå är inne å vill läsa :)

Idag har jag en dålig mammadag, å Ebbe har fått mycket skäll. Tur att han sover nu. Efter att ha stått å skrikit å gråtit bredvid mig så somnade han tillslut i min famn, då glömmer man lätt allt tråkigt :) han är inne i nån period när han inte vill äta mat, det enda som duger är pannkakor å korv. Känns dock inte som ett jätteproblem då dom flesta barn är inne i såna perioder då å då, å han är inte direkt undernärd ;) jobbigt bara när man lagat annan mat å han inte äter ! 

Ikväll blir det idolfinal å jag tror Anton å Emelie kommer hit ! Då blir Ebbe glad :) 

Nu ska jag kolla på "Orange is the new Black", tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela