hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Som vanligt igen :)

Publicerad 2013-12-30 13:35:04 i Allmänt,

Ebbe har haft två veckor med lite knasigt beteende, men nu är allt som vanligt igen :) förutom den här härliga testaråldern han är inne i ! Men det är bara att kämpa sig igenom den :) har läst att trotsiga barn är trygga barn så det är det enda jag ser framför mig när han skriker mig rakt i ansiktet :) han är ju faktiskt nästan alltid en ängel :)

Nu sover han å jag kollar reprisen på "tack för musiken" med Peter LeMarc, såå mycket nostalgi när han sjunger ! Hans musik gick varm i bandspelaren i bilen när vi va små :) 

Fick även hjälp förut när jag dammsög, han blir vansinnig om han inte får dammsuga å när jag la in dammsugaren så la han sig raklång på golvet å skrek ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela