hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Fredagsmys

Publicerad 2013-02-22 23:03:57 i

Förra lördagen va jag ju hemma hos mamma å dom och fick räkor, tyvärr blev det lite sent så jag hann inte äta färdigt ! Så jag har gått hela veckan å längtat till idag då jag skulle unna mig lite räkor :) så jag åkte å köpte ett halvt kilo bara till mig å en smörgåstårta till min kära man (han hatar färska räkor, knäppt) å snacka om att det va huuuuur gott som helst ! Å det bästa med räkor är att man kan äta massor å ändå få plats med godis :) mums !

Så nu har vi frossat färdigt till veckans nya avsnitt av "The Vampire Diaries" å är proppmätta ! :)

Har även gjort en triple chocolate cheesecake idag som vi skulle ha till middag imorgon med goda vänner, men Ebbe fick feber i eftermiddags så dom kommer troligtvis inte :( tråkigt då vi saknar dom maaasssor !! Dom ska ha bebis om typ bara några dagar så man vet ju inte när man kan ses sen ;)

Dags för kudden kanske, nattinatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela