hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Melodifestivalen å tjejmys

Publicerad 2013-02-17 10:54:54 i

Igår kväll kom min bästa Emelie hit med en jättegodispåse å annat gott för å kolla melodifestivalen med mig å Ebbe :) hon är alltför bra ! Innan hon kom va jag hemma hos mamma å pappa å fick lite färska räkor till middag, det godaste som finns ! Men får inte äta räkor hemma för Andreas tycker att det luktar så illa ;) så då får man ju passa på :)

Tycker att melodifestivalen varit rätt kass hittills men igår blev jag lite kär i Körberg å company ! :) det är så det ska låta ! Inte massa fjantar som dansar bättre än dom sjunger :) pensionär? Jag ? Absolut !!

Nu blir det "greys" å "hart of dixie" medans Ebbe sover ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela