hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Så ska det låta... Eller inte !

Publicerad 2013-02-24 20:43:31 i

Idag har vi varit på överby. Skulle köpa present till morfar å kläder/skor till Ebbe ! Men som vanligt hittade jag ingenting till Ebbe, så hemskt kräsen så jag blir tokig på mig själv, å snål ! Skor kostar ju skjortan om man ska ha ett par snygga å bra :) och det värsta är ju att han kommer växa ur dom innan han hinner slita på dom ;) skulle bara in till Emelie å säga hej, men Gina tricot levererar ju alltid så fick köpt mig en ny plånbok ! :) present till morfar såklart också som vi hade med oss på kalaset :) alla va med så det blev många till bords å maten mormor hade lagat va underbar !

Andreas spelar tv-spel å Ebbe har somnat så jag sitter å myser framför teven helt ensam. Kollar på "så ska det låta" å finns det nån tråkigare än Patrik Isaksson ? Å sjunga kan han inte heller ;) lätt å sitta i soffan å tycka å tänka ! :)

Hoppas du haft en härlig helg, pussipuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela