hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Tv-kväll !

Publicerad 2013-02-20 22:32:27 i

Onsdag är min tv-kväll ! :) först Sveriges mästerkock, sen Mia på grötö å nu hart of dixie ! Har du sett hart of dixie ? Så jäkla bra !! Top 5 av alla serier jag sett helt klart :)

Idag har jag å Ebbe varit å hälsat på på jobbet. Det va mysigt, som alltid :) Ebbe fick inte sovit sin förmiddagslur så han slocknade innan jag ens hann starta bilen när vi skulle åka hem :) gosen !

Måste koncentrera mig på Zoe Hart nu, tjing !

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-02-21 06:59:51

Se! Du kan ju, detta var ett bra inlägg och hart of dixie rules! ;) förväntar mig att fä läsa mer efter klockan 4, ingen press ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela