hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Tvåbarnsförälder

Publicerad 2013-02-28 21:09:20 i Allmänt,

Ja, idag och natten till idag har jag testat på livet som tvåbarnsmamma :) Det är väl dock inte vanligt att ha en på 10 månader å en på 14 månader, men ändå ! Det har gått ovanligt bra :) Båda två sov på förmiddagen så då fick jag vila och samla krafter inför resten av dan :) Dom har vart väldigt snälla båda två, både mot varandra och mot mig ! Ätit ordentligt och sovit ordentligt :) Så jag hoppas att föräldrarna till lilla tjejen är nöjda med mitt arbete :)

Hon fick nämligen en lillebror imorse, å han är såååååå söt ! Lilla killen :) Längtar massvis tills jag får mysa med honom !

Nu blir det tidigt i säng så jag orkar med mammorna å barnen som kommer på fika imorgon ! Tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela