hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Besviken !

Publicerad 2013-03-05 20:50:04 i Allmänt,

Va ju iväg i helgen och köpte kläder till Ebbe, å däribland en tröja som jag tittat på i flera veckor. Så jag slängde den i tvätten i morse, och tvättade enligt tvättrådet just för att jag va rädd att den skulle bli förstörd. Å ändå sen när jag skulle hänga den på tork så såg jag att den va trasig !!! Båda armbågslapparna hade lossnat i sömmarna, suck ... Så nu måste jag åka in till Göteborg å reklamera den, å jag får väl testa en ny likadan eftersom jag älskar den, men finns en ganska stor risk att det händer samma med den ! :( Jaja, tur att han har andra kläder så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela