hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Fredagsmys

Publicerad 2013-03-22 21:49:00 i Allmänt,

Längtar tills Ebbe blir äldre så jag har någon att kolla på fotboll med här hemma, förutsatt att han kommer att tycka om fotboll lika mycket som jag ;) Det hoppas jag iallafall på ! Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till .. haha ! Sitter här ensam och kollar på landskampen och Andreas spelar tv-spel :)

Ganska skönt ändå :)

Har ont i ryggen för att jag har legat alldeles för mycket i soffan denna veckan ! Ebbe har ju vart förkyld å så det här med spyorna, så vi kan ju inte åka iväg någonstans. Men hoppas han inte spyr inatt så vi kanske kan åka på en liten tur imorgon :) Och om det är fint väder på söndag så ska Ebbe få gå på första fotbollsmatchen för i år :)

Hoppas din fredag är lika mysig som min ! Pusshej

Fotboll eller tv-spel, det är frågan ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela