hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Inredning

Publicerad 2013-05-12 12:23:54 i Allmänt,

Jag är så sugen på att göra Ebbes rum snart. Just nu är det supertråkigt där inne, en säng och en halvfärdig bokhylla är vad han har ! Men det är svårt att hitta bra saker till bra priser. Och jag önskar att jag hade varit bättre på att fynda och fixa till saker själv, men har noll fantasi ! Vet vad jag vill ha när jag ser det, men då brukar det också kosta en förmögenhet.

Måste också hitta inredning till nya badrummet som vi förhoppningsvis kan göra nu till sommarn när skattepengarna har kommit :) Vill ju ha ett badkar så Ebbe kan få leka och bada och inte bara duscha med oss :)

Andreas har varit ute hela helgen och fixat med tomten, så har haft en hel del tid att fundera och tänka på allt som behöver ordnas med här inne ! :) Trodde att vi hade gjort klart i huset när vi flyttade in, men det dyker upp saker hela tiden. Det ska fixas där, och skruvas där, och tapetseras här och kaklas där ! Hopplöst ;) Man skulle haft obegränsat med pengar ! Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela