hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Värme !

Publicerad 2013-05-17 17:44:19 i Allmänt,

Det ser så härligt ut när alla man följer på instagram lägger ut bilder på det fina vädret och allt man kan göra. Men jag får panik ! Och ångest för jag klarar inte av att vara ute när det är sånt här väder. Men jag måste ju, för Ebbe måste ju ha frisk luft och D-vitaminer från solen. Det är väl en sak om man har nära till en lekplats och ett barn som kan gå ordentligt och inte ramlar och slår sig hela tiden ;) Men jag är en riktig tråkmåns när det gäller sol och värme !! Så är det bara :)

Och AC'n i våran bil är kass så man får ju värmeslag så fort man ska åka iväg. Tacka vet jag 15 grader å regn ;) haha ! Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela