hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Badhuset å så det där samtalet

Publicerad 2013-11-15 11:09:47 i Allmänt,

Igår åkte jag, Ebbe å mamma till Kungälvs badhus när hon slutat jobbet. Å till skillnad från sist jag å Ebbe va å bada så älskade han det denna gången ! Han va heeeelt galen och sprang runt i vattnet å skratta å även när han fick vatten i ansiktet så va han lycklig. Kanske är bäst att mamma alltid är med ?! :) hon fick tillochmed tvätta håret på honom utan protester :) men själv insåg jag att jag inte tänker åka ensam nån gång nu innan bebis kommer, hade sammandragningar typ hela tiden ! Men det är ju bara åtta veckor kvar nu så kanske inte så konstigt. 

Fick nu på morgonen äntligen ringt det där jobbiga samtalet. Och även om jag visste svaret så blev jag ändå lite lessen och tyckte det va jobbigt. Känner mig bortglömd å lite felbehandlad faktiskt. Men jag får väl tänka på det positiva och det är ju att jag ändå ska va hemma i två år till ! :)

Ikväll ska vi hem till Christian å Martina å det ska bli lika roligt som alltid ! Hoppas dock jag får se på fotbollen, iallafall i bakgrunden :) Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela