hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Dålig morgon

Publicerad 2013-11-13 11:43:46 i Allmänt,

Jag har sovit som en kratta inatt, vaknat varje timme å haft ångest å inte kunnat somna om. Fruktansvärt jobbigt och till följd av detta har jag varit världens sämsta mamma denna morgonen. Mår bajs ! Har inget lust att göra nånting å Ebbe bara jävlas för att få uppmärksamhet,,stackars barn ! Vill bara att denna dagen ska va över. Har ett jobbigt samtal jag måste ringa också och ju mer jag drar ut på det desto jobbigare blir det ... Önskar jag slapp ! Är så orolig också för att nåt ska ha blivit fel med föräldrapenningen så att man får betala tillbaka, inte lätt att förstå det där systemet. 
Jaja, nu har jag kanske klagat färdigt ! Hoppas ni andra har en bättre dag än jag ;) pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela