hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Höst

Publicerad 2013-09-16 09:29:29 i Allmänt,

Då måste även jag konstatera att det nu är höst ! :) så skönt ! För nu slipper jag känna mig tvungen att va ute i solen :) utan kan bara njuta av att få lov att vara inomhus :)

Idag har jag å Ebbe ingenting planerat, som vanligt på måndagar ! Vi får nöja oss med att vara hemma :) 

Å igår va det dop för Loui :) det gick ju kanon å Ebbe skötte sig ganska bra i kyrkan, sjöng med i psalmboken å frågade om Jesus, haha ! Det va nog ingen som kunde hålla sig för skratt när han satt där å applåderade åt prästen. Grabben som inte ens är döpt själv !

Efter dopet åkte jag på fotboll för å förhoppningsvis se Göta vända trenden å få en vinst, å visst gjorde dom det ! Å lillebror gjorde två avgörande å snygga mål, man blir ju så stolt så man nästan spricker !! 

Nä, dags för frukost kanske ! Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela