hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Lördagsshopping

Publicerad 2013-09-14 21:21:55 i Allmänt,

Idag åkte jag å Emelie ner till nordstan för lite shopping :) fick bytt lite kläder och köpt doppresent till Loui :) sen åkte vi å kollade barnvagnar på babyproffsen ! Vilken djungel det är alltså, sån jäääkla beslutsångest får jag ;) å hon med tror jag ! Lite jobbigt när hjärtat å hjärnan vill ha en vagn, men plånboken vill att man ska ta en annan ;) jag står i valet å kvalet mellan en Bugaboo Donkey å en Emmaljunga Double Viking, båda har sina för å nackdelar men hade jag vunnit på lotto hade jag lätt valt Bugaboon ;) tur att jag har fram till vintern på mig å bestämma mig !

Har kanske fått sålt våran vagn nu med, så det hade vart skönt med en ny ;) får nöja mig med det som finns till hands :)

Tack Emelie för att du står ut med mig :) 😘 pusshej !

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-09-14 23:31:00

Kolla in baby jogger city select, verkar riktigt smidig:-)

Svar: Vill gärna ha dom bredvid varandra :) gillar inte det här med framför å bakom riktigt ;) men man ska aldrig säga aldrig !
hjarterdaam.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela