hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Sjukstuga

Publicerad 2013-09-25 14:44:59 i Allmänt,

Min lilla skrott har blivit snorig ! Han är nästan aldrig sjuk så det blir lite konstigt när man får tänka om å inte åka iväg å träffa bebisar ;) det va jättelängesen han va snorig så han tycker nog att det känns lite konstigt ! Får hoppas att det snart går över :)

Just nu ligger jag i soffan å väntar på att han ska vakna, han har typ sovit i tre timmar å jag har absolut inte gjort nåt vettigt alls ! Har en vaken bebis i magen som antagligen försöker vänja mig vid att jag från å med januari inte kommer få en lugn stund :) men det är mysigt när den håller på å rumlar runt å knör på mig :)

Åh, nu vakna Ebbe å är lite ledsen, får gå å krama på honom ! Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela