hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Måndagslugn

Publicerad 2014-02-10 11:20:25 i Allmänt,

Lillebror sover i sin säng å dom stora killarna är iväg å handlar, jag ligger å kollar OS i soffan. Snacka om kvalitetstid ! :) vi är inne på sista veckan då hela familjen är hemma. Ska faktiskt bli lite skönt att snart få komma in i en riktig vardag, det blir ju lite annat då ! Då ska jag ju ta hand om båda grabbarna utan hjälp på dagarna :) dags för mig att gå upp i tid på morgonen. Andreas har ju låtit mig å lillebror sova tills vi vaknar vissa dagar å det är ju lyx ! Speciellt när lillebror vaknar efter 10 :)

Å när det kommer till namn på lillebror står det fortfarande still ! Jag förstår att alla undrar men frågan "va ska lillebror heta?" börjar bli rätt tjatig ;) det är allt annat än lätt ska jag säga er ! Å nu har man vant sig så vid att han är "lillebror" så ett riktigt namn på honom känns bara konstigt, haha !

Nä, dags å fortsätta njuta av lugnet å kolla curling :) tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela