hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Boa eller inte

Publicerad 2014-01-08 14:17:10 i Allmänt,

Alla frågar mig om jag packat väskan och bäddat bebissängen, och svaret är nej ! Med åtta dagar kvar så har jag inte förberett nånting för bebis ankomst ;) jag har fått barn en gång och då ordnade jag det mesta veckan innan, å med facit i hand vet jag att man inte måste fixa nåt innan bebisen kommer ! Sängen står i mammas å pappas garage och den kan la dom ta med hit när dom kommer å hälsar på :) vet att jag måste stanna på bb i tre dagar och skulle det va nåt som tvunget måste ordnas så kan la nån göra det under tiden jag sitter inspärrad ;) haha ! Tänkte att jag skulle packa väskan på onsdag nästa vecka, jag vet ju att bebis kommer på torsdag morgon :) kalla mig galen men sån är jag !

Däremot så vill jag göra iordning i alla andra rum här hemma, speciellt Ebbes å det tänkta lekrummet :) har kommit en bra bit på väg och nu är garderoben klar och jag har köpt tyg så jag kan sy gardiner :) skönt att Andreas är hemma en månad från att bebis kommer för då förhoppningsvis orkar man greja lite :) blir nog lite rastlöst annars ! 

Som jag längtar tills nästa torsdag !! Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela