hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Nu börjas det

Publicerad 2014-01-10 13:41:11 i Allmänt,

Efter att ha sett Bingo Rimérs film från deras kejsarsnitt med senaste barnet börjar jag bli en aning nervös ! En helt underbar film som visar alla känslor, och i början framförallt hennes rädsla. Och om sex dagar är det jag som ligger där och väntar på att bebisen ska komma ut. Tror det börjar sjunka in nu att det faktiskt ska hända. Det är ju ändå en rätt overklig grej att få barn. Man kan inte riktigt förstå hur allt det där kan fungera. Men som jag längtar ! Vill bara att torsdagen ska komma nu så jag inte behöver va så nervös längre :) om ni inte har sett den så måste ni se ! När syskonen kommer in å får träffa sin bror för första gången, woow ! 

Ja nu längtar jag massor !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela