hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Sista besöket

Publicerad 2014-01-14 13:53:24 i Allmänt,

Idag hade jag sista besöket hos barnmorskan ! Lämnade ett blodprov och mätte å lyssnade på bebis för sista gången :) känns helt konstigt att det redan var sista gången, tiden har gått rätt fort ändå ! Allt såg bra ut med alla värden och bebisen verkar må bra :) barnmorskan gissa på att den kommer väga 4250g, va tror ni ? ;) hon sa aldrig sfmått eller hjärtljud, men det känns ju rätt oväsentligt just nu :) vill bara att det ska bli torsdag nu !

Fick ta med Ebbe idag för Andreas blev inringd på jobb imorse. Känns väl sådär i kroppen efte att ha lyft i och ur honom ur bilen fyra gånger ;) va tvungen att köpa lite gott på Boströms som jag ska ha efter snittet och in på Apoteket för å köpa sån där skrubb jag ska tvätta mig med imorgon ! Mycket som ska förberedas nu :)

Har satt mig i soffan å väntar på att Ebbe ska somna å kanske att jag också slumrar en stund :) pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela