hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Vinterbarn

Publicerad 2014-01-29 13:59:43 i Allmänt,

Att få barn på vintern har jag insett inte är så roligt. För det första är det kallt ! Å för det andra så är alla sjuka :( vi har snart varit hemma i två veckor och det kryper så i benen på mig. Jag vill åka till Ikea å Ullared å jag vill hitta på massa andra saker men vi kan inte göra nånting !! Känns så onödigt om lillebror skulle bli dålig bara för att jag är rastlös. Men imorgon efter BVC kanske vi ska stanna nånstans å åka lite snowracer, eller jag får la titta på men då får jag lite frisk luft iallafall !

Annars är allt bra med oss :) lillebror sover å äter fortfarande jättebra :) vaknar för mat 1-2 gånger/natt å sover mest hela dagarna :) Ebbe leker å stojar här hemma å det är så kul å se hur han växer å utvecklas just nu, alltid nåt nytt :) 

Dags för lunch, tjing !


Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-01-30 21:57:55

Vi åker till Ullared när jag fått mitt körkort! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela