hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Äta, kräkas, bajsa, sova

Publicerad 2014-03-24 14:00:19 i Allmänt,

Ungefär så det ser ut här hemma ! Haha ! Precis när jag tänkt ställa mig å göra lunch så bajsar Max ner hela sig själv, å när jag krånglat av bodyn och smetat ut det ännu mer så kräks han ner hela sin nakna kropp. Det va ju bara att gå å tappa upp ett bad ! Han tycker att det är underbart att bada så han blev överlycklig :) Ebbe däremot fick för sig att dra ut hela toarullen å pilla på toaborsten !! Jobbigt att inte få uppmärksamheten ;) Max somnade som en stock efter badet å nu ligger jag å Ebbe i soffan å han somnar vilken sekund som helst :)

Småbarnslivet är underbart ! :) 

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2014-03-24 15:37:13

Låter ljuvligt...🙈 kram på er❤️

Svar: Haha ! Inte särskilt men jag hade en nöjd bebis sen som fortfarande sover 😊❤️
hjarterdaam.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela