hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Så lätt att hitta rätt ...

Publicerad 2014-03-19 23:43:47 i Allmänt,

Eller inte !! Idag åkte jag å min syster å Max till torp för att jag verkligen behövde köpa mig en bikiniöverdel, å lite annat. Men det va ju bara att inse att denna kropp inte är som den va. Prövade största storleken i alla affärer med normala priser men det va ju förgäves, har brösten verkligen blivit så stora ?! :O va absolut ingenting som ens satt lite bra ! Så fruktansvärt frustrerande. Är alla kvinnor med stor byst tvungna att gå till affären där dom säljer en bikiniöverdel för 399:- ? Isåfall är det oroväckande. 

Det blev ingen bikini, så ska jag med grabbarna å bada får det bli mammas sport-bh som åker på. Suck !

Å det va inte mycket annat som passade heller. Visst det har bara gått två månader sen förlossningen, men inga kläder sitter bra. Å det är just nu man behöver känna sig lite snygg ! Fick köpt mig ett paket strumpor å ett par leggings iaf, toppen ;) å en "skötväska" för 99:- på stadium, får se om den kommer passa oss :)

Insåg också att unge herr Granqvist inte alls är lik sin bror när det gäller att åka vagn. Ebbe låg så snällt i vagnen när vi var iväg å vi behövde inte byta till sittdel förrän han va 6 månader. Max däremot, han vill helst bli buren å lär väl använda sittdelen så fort han kan sitta någorlunda ! Glömde naturligtvis att ta med bärselen också så ryggen känns väl sådär. Jaja, nog med gnäll. Nu är det dags att krama kudden :) puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela