hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Tiden går !

Publicerad 2014-03-15 16:06:00 i Allmänt,

Nu va det bra längesen jag skrev nåt. Tiden springer iväg å dagarna går. Imorgon blir lillebror två månader redan ! Å om en månad fyller min stora skatt två år !!! Helt galet. 

Lillebror har ju fått ett namn nu, Max :) efter mycket funderande (från min sida då Andreas tyckt Max hela tiden) så kände jag att det va dags att bara ta ett beslut. Å det känns väldigt bra :) lillebror Max :)

Idag tog vi en tur ner till bäckebol, skönt att få komma ut lite å rasta grabbarna :) har varit hemma hela denna veckan så det va allt gott att komma iväg ! 

Killarna sover å jag halvslumrar i soffan, det är så det brukar va vid den här tiden på dygnet, så skönt när dom kan sova samtidigt ! :)

Nu kom Andreas så jag får va lite social, tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela