hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

6 månader

Publicerad 2014-10-24 13:36:21 i Allmänt,

Hallå !! Jag har inte bloggat på ett halvår, vart har tiden tagit vägen ? På riktigt, det är sjukt hur fort det går. Man tänker att man ska göra något, så skjuter man på det å skjuter på det å sen till slut har det gått ett halvår !

Ligger i soffan å njuter av lugnet. Båda killarna sover, för en gångs skull i sina sängar :) Max är annars en riktig mammagris å ska gärna sova på mig i flera timmar ! Mysigt såklart, men man blir ju trött i kroppen. 

Idag har vi varit på öppna förskolan, hänger där jämt nuförtiden känns det som, men nästan alla mina mammakompisar har ju börjat jobba så nåt får vi hitta på :) dessutom så älskar både Ebbe å Max att vara där så det är en winwin :) 

Får se om det blir nåt mer bloggande ni eller om jag kommer glömma igen, 


hahaha ! Puss på er som fortfarande hoppas på mig ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela