hjarterdaam.blogg.se

Sara, 24 år och mamma till världens bästa grabbar, Ebbe å Max :)

Sjuk liten kille

Publicerad 2014-10-27 07:37:00 i Allmänt,

Så har Max blivit förkyld igen ... Åh ! Så himla tråkigt. Han blir förkyld så fort nån med snor tittar på honom, haha ! Började med feber igår å inatt va han jättetät i näsan. Å Ebbe han har också haft feber i helgen, men inget snor. Hoppas det blir kortvarigt det här. Orkar inte med en vecka till instängd hemma, jag blir knäpp !

Vi har ju varit väldigt bortskämda med sömn i den här familjen, men sen i somras så har barnen valt att vakna tidigt, så idag slog vi upp ögonen strax innan kl6, fyyyy ! Jag längtar till den dagen jag iallafall kan få sova till 8 igen !

Som sagt, sjukstuga här så det blir väl inte så mycket action idag :( men om killarna mår bättre ikväll ska jag ta mig iväg på innebandyträning ! Blir skönt å få springa av sig lite !

Hoppas du har en bra dag i blåsten idag ! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela